2 Kasım 2013 Cumartesi


Bu kıyafet yazın bi müşterim için dikmiş olduğum bir elbiseydi.
 Bunuda yine sipariş üzerine bu bayana dikmiştim. kendilerinin ilk müşterim olmalarından dolayı hatıra kalması için fotolarını çekmiştim. O zamanlar blog açmak benim için uzak bir hayaldi çünkü bilgisayar ve teknoloji konularında biraz zayıf olduğumdan dolayı açmak için yardıma ihtiyacım olduğunu düşünmüştüm. Sonra bi gece ani bi kararla PC ' nin başına oturup şu hayatta yapıcaklarımı ertelememem gerektiğini ve bişeyleri başarmak için gayret etmem gerektiğini düşündüm. biliyorum size komik gelebilir bu yazdıklarım sonuçta altı üstü bi blog deyip  geçebilirsiniz ama benim için bu bloğu açmak hayatımda yeni bir sayfa açmak gibi bir şeydi.

işte bu kişi de ben oluyorum. Ramazan bayramı için diktiğim bayramlıklarım burasıda babaannemin bahçesi bluzumun çok hoş bi yaka detayı var aslında ama uzaktan çekilmiş bir foto olduğu için tam belli olmamış. Eteğim ise çok basit bir kalem etek kumaşını yazın gittiğim Edremit pazarından 1 tl, ye almıştım.

Hiç yorum yok: