14 Kasım 2013 Perşembe

TEŞEKKÜRLER...

 Kış gelipte havalar soğuyunca neden bilmem kendimi bir tek jean pantolonun içinde güvende hissederim. Diktiğim her yeni ceketi ya da montu da hep jean pantolonla kombinlemek gelir içimden. Hoş bazısı uyar bazısı uymaz. Ama bu ceket bence jean pantolon için yaratılmış. Daha doğrusu onu ben yarattım kotlarımla giyerim diye.:))
Kumaş gümüş simli olduğu için bende gümüş renk düğmeler ve takılarla kullandım. Genellikle bu ceketi hep bu tarz kombinledim. Kalıp yine çok eski Burda'larımdan. 2003/07 nolu derginin 108 nolu ceket modeli. Aslına bakarsanız onlar gömlek-ceket diye adlandırmışlar ve şifondan astarsız olarak çalışmışlar. Ben bu kalıpla iki ceket diktim. Diğeri daha baharlık bir model. İçinde kendimi bulduğum, çok severek giydiğim bir ceket. Bu arada takip ettiğim tüm dikiş bloglarının bana üye olması ve güzel yorumlarda bulunması beni çok mutlu ediyor. Kendimi ünlüler dünyasına girmiş gibi hissediyorum. Malum bizim platformumuz, sanatımız, zanaatımızda bu olduğuna göre bi nevi doğru bir şey hissediyorum sanırım. Son bir yılımı tüm dikiş bloglarını çok sıkı takip etmiş biri olarak geçirdiğim için dikiş bloggerları arasında olmak benim için çok önemliydi. Her birinize ayrı ayrı TEŞEKKÜRLER.. BOL DİKİŞLİ GÜNLER...

Hiç yorum yok: