3 Aralık 2013 Salı

ANLATIMLI MANTO DİKİMİ 2

 Şimdi geldik beni bir projede en korkutan yere, yani ceplere. Cep torbası için yukarıdaki şekle benzer 4 parça kesiyoruz. Benim torbalarım alttan dikiş istemesin diye kumaş katına denk getirdiğim için 2  adet ama olsun.
 Bu parçaları kumaşa alt kısmının geldiği yöne dikkat ederek dikişlerin arasına yerleştiriyoruz.
 Kumaşlar ikiside birbirinden farklı dokuda. Ama ben yinede kırmızı bir kumaş kullandım. Kaşe çok kalın bir kumaş olduğundan dolayı, cep torbalarını daha ince bir kumaştan yaptım. Yukarıdaki resimde daha açık belli ne yaptığım.
  Bu şekilde diktiğim cep torbalarının etrefına dikiş geçiyorum ve cepleri tamamlıyorum. Ben bu yöntemi kullandım. Eminim aranızda bu cebin daha iyi nasıl yapıldığını bilen vardır. Ancak benim böylesi daha kolayıma geliyor. Eğer yanlışım varsa yorumlarınızı dikkate alırım.
Kol dikişlerinide atıyorum ve yine bu günlük burda bırakıyorum. Malum cepler oyalayıcı ve dikkat isteyen bir iş olduğu için vaktimi aldı. Herkese mutlu, musmutlu günler...

Hiç yorum yok: