15 Aralık 2013 Pazar

DIY KOLYE

  Geçtiğimiz günlerde, izlediğim bir programda gördüğüm kolye, bana bir fikir verdi. İçinde kumaş olan herşeye karşı olan aşırı ilgim sayesinde o gördüğüm kolyeyi yapabileceğime karar verdim. Son günlerde kafamda sürekli elimdeki kumaş parçalarım ve eski kullanılmayan takılarım vardı. Nihayet bu gün artık bir şeyler oluştu. İlk olarak en beğendiğim kumaşlarımdan yaka şeklinde parçalar kestim.
  Sonra onları çift kat telaladım. Üzerine eski bir bilekliğimi kopçalarını çıkararak yerleştirdim. Güzelce sabitledikten sonra astar olarak kullanacağım leopar kumaşla yüzü yüzüne gelecek şekilde makine dikişi ile diktim. Küçük bir açıklık brakıp yakayı ordan çevirdim. Tekrar ütüleyip birleşim yerine çıt çıt dikerek kolyeyi bitirmiş oldum.
 Bu kolyemin tersinden görünüşü. Aslında astar yerine küçük bir süsleme ile iki taraflı kullanılabilir diye düşünüyorum.

Diğer siyah kolye ise yine telalanıp astarlanmış siyah çelik örme kumaşa tutturduğum zincirlerle yapıdı. Fikir babası olan kolyeye benzeyen aslında oydu ama ben kahverengi olanı daha çok beğendim.
Hayal gücünüz başınızdan hiç eksik olmasın..

Hiç yorum yok: