25 Aralık 2013 Çarşamba

KIRMIZI ETEK

Bu aralar kafam yeni fikirlerle dopdoluyken, yetişmesi gereken siparişler sıkıştırırken, yapılması gereken ziyaretler bir bir yapılırken ve ben hepsine yetişmeye çalışırken tuttum birde dikiş etkinliğine katıldım. Oysa bazen ne kadar boş olurum. Gerçi ben bulduğum her boşluğu dikişle doldururum.
     Bu aralar evde bir hizmetçi olsa ev işlerini ve yemekleri yapsa , ben sadece dikişe ve kızıma vakit ayırsam diyorum.
      Yukarıda gördüğünüz eteği daha önce bir yerlerde görmüş gibi olanınız varmı? Mesela şurada. Evet, kızıma diktiğim kırmızı elbisenin üst kısmı dar gelince Nebihan hanımın paylaştığı etek bana fikir vermiş oldu. Bende elbisenin üst kısmını iptal edip alt kısmından bu eteği yaptım prensesime. Renginden önündeki fiyonka kadar kopyaladık eteği. Kusurumuza bakmasınlar artık:))
 Herkese bol dikişli, neşeli günler.

Hiç yorum yok: