27 Aralık 2013 Cuma

TUNİK VE YENİ KUMAŞLAR

 Bu gün Çanakkale Cuma Pazarı vardı. Kumaşçımız bu hafta yeni kumaşlar getireceğini söylemişti. Gitmemek tabiki olmazdı. Sabah kızımı okula bırakır bırakmaz dikiş sevdalısı anneciğimi de alarak doğru pazarın yolunu tuttuk.
       Üzerimdeki tuniği de dün akşam diktim. Sırf bu gün pazara giderken giymeye yetişsin diye saat 11'e kadar uğraştım. Trikom ince olduğu için içini komple penye ile astarladım.
  Şöyle bahar gelip havalar biraz ısınınca kürk yeleğimle elbise olarak da giyerim diye düşünüyorum.
Bunlar ise bu haftaki ganimetlerim. Sağ baştan başlayarak antik desenli jarse, aztek desenli kalın penye karışımlı pamuklu, çiçekli viskon, arada kalmış uçuk şal desenli kupra, iki adet çiçekli penye ve yan taraftaki kumaş ise çiçek desenli pamuk saten. Geçen gece hiç çiçekli bluzum omadığını düşünmüştüm. Bu çiçekliler iyi oldu.

Hiç yorum yok: