6 Ocak 2014 Pazartesi

ARMUT KOLTUK

 Evde bulunan büyük plaj minderi öyle büyüktü ki, hiç bir zaman bagaja atıp plaja götürmek nasip olmamıştı. Eşantiyon olduğu için üzerinde reklam vardı ve görünüm olarakta iyi durmuyordu. Benimde aklıma onu pembe bir kılıf ile kızımın odasına uygun hale getimek geldi. Çoktandır istediğim armut koltuk projemi denedim ve sanırım başarılı oldum.
  Bu da armut koltuğumuzun tersten görüntüsü. Bazen bu şekilde de kullanabiliyoruz. İnternetten biraz araştırdım ve armut koltuk yapmak için aşağıdaki şekle benzer altı adet parça kesmek gerekiyormuş. Ancak benim kumaşım az olduğu için daha tombul parçalar kestim ve dört adet oldular. Altında kalan açıklığı kare bir parça ile kapattım. Yan dikişlerden birine de fermuar taktım. Çok kısa süren bir çalışmaydı. Yapmak isteyipte olmazsa diye korkanlarınız varsa merak etmeyin her şekilde oluyor.
Bu arada iki kumaşlı elbisemi giydim, övgüler aldım, Çanakkale Boğaz manzaralı fotolar çektim. Ancak bağlantı kablosunun arızalanacağı tuttu ve fotoğrafları bir türlü bilgisayara atmadım. En sonunda bir şekilde attım ancak bu kez de ne yaptısam olmadı ve bloga giremedim. O problemi halleder halletmez fotoları yükleyeceğim.
  Hepinize sevgiler.

Hiç yorum yok: