4 Ocak 2014 Cumartesi

İKİ KUMAŞTAN ELBİSE

Uzun zamandır iki kumaştan çalışılmış bir elbise dikmeyi düşünüyordum. Geçen hafta antik desenli jarse kumaşı bulunca aklıma ilk gelen siyah bir elbise önünde bu kumaşı kullanmak oldu. Kızımın okul çayı için kendime diktiğim bu parça da aslında bazı aksilikler çıktı. Boyu ve kol boyu biraz daha uzun olabilirdi ancak kumaşlar parça kumaş olduğundan ve ben biraz hızlı kestiğimden dolayı mini ve hafif truvakar kol olmak durumunda kaldı. Ama olsun.  Opak çorapla giymek durumu kurtarır.
  Kumaşım çok esnek olmasına rağmen ben yinede kulplu bir kalıp kullandım. Çünkü ön parçanın tümünü desenli kullanmak istemedim. Yanlardan hafif saran bir siyah, daha şık ve daha ince gösterir gibime geldi.
   Elbisemi yarın giyer fotoğraflarım. Burada da paylaşırım. Uzun zamandır post yazmadığım için giymeden paylaşıverdim gitti.
     Hepinize bol dikişli, güzel günler..

Hiç yorum yok: