19 Ocak 2014 Pazar

SAKS MAVİSİ ELBİSE

 Saks mavisi rengini çok sevmeme rağmen, kendime fırsat bulup bir türlü dikememiştim. Bu hafta sonu bir ev gezmesi için, hafta içi oturup bu elbiseyi diktim. Yani çok taze bir proje. Genellikle kalem formu elbiseleri hem daha yakıştığı hemde dikmesi kolay olduğu için tercih ediyorum. Ancak bir tane de böylesi olsun diyerek belden ekli bu elbiseyi tasarladım. Üst kısmı için kulplu çok eski bir kalıbımı kullandım. Alt kısmı için ise kafama göre pileler ayarladım. Ancak ek yerini yine de kapatmak istedim. o yüzden kemer taktım üstüne. Ancak gittiğim yerde annem ve kızkardeşim tarafından kemeri çıkarmam gerektiği konusunda uyarı alınca kemeri iptal ettim. Gitmeden siyah takıları da iptal edip daha minik gümüş takılarla değiştirmiştim.
 Sırt kısmına hafif bir dekolte verdim. Kollarını da truvakar kol olarak kestim. Kalın opak çoraplarla kullandım. Yakayı, kolları, etek ucunu paça yapıştırıcı tela ile çevirdim. Bu çelik örmeler telayı çok iyi kavrıyor.

Bu tayt da kızım için diktiğim ve dün paylaştığım tayt. Bu gün düz beyaz tişötün üzerine leopar kumaştan bir çiçek kondurduk ve güzel bir takımı oldu. Hepinize blo dikişli, mutlu günler...

Hiç yorum yok: