25 Şubat 2014 Salı

PEMBE KIZ

 Bu elbisede kullandığım iki kumaşı da, aynı gün aynı yerden almıştım(Gelibolu Pazarı). Ben pembe rengi pek sevmem ancak tabi evde 7 yaşında bir kız çocuğu var.
         Üstte kullandığım kumaş ince hafif kendinden desenli triko. Altta astar olarak kullandığım ise ince esnek astar kumaşı. Kendime diktiğim saks mavisi elbiseyi gören kızım kıskançlık krizlerine girince, onada acilen bu elbiseyi diktim.
Kalıp kullanmadım. Sevdiği bir tşörte göre kestim. Eteği gövdeye büzgü ile taktım. Büzgüler görünmesin diye evde bulunan kemeri ile o kısmı kapattırdık. Etek uçlarını, atmaz diye düşünüp o gün dikiş çekmemiştim. Ancak gittiğimiz yerde çocuk oraya buraya sürtündükçe, etek kısımları deforme oldu. Şu an son halinde etek uçlarında dikiş var. Bu elbise geçen hafta diktiklerimden biriydi. Malum stoklar bitti. Bende bu arada daha hızlı dikip daha yavaş paylaşıyorum ki; yine biraz stok yapabileyim. Herkese kucak dolusu sevgiler..

Hiç yorum yok: