28 Şubat 2014 Cuma

YİNE YENİ KUMAŞLAR

 Bu gün yine Cuma pazarındaki kumaşçımı ziyaret ettim anlaşıldığı üzere. Geçen hafta görüp beğenip almadığım kumaşlar aklımda kalınca bu hafta gidip aldım. Siyah beyaz kareli kupra ve mint yeşili kumaş geçen haftadan beri aklımda kalanlardan. Çok açık fıstık yeşili üzerine menekşe desenleri olan pamuk saten kumaş ise almasaydım büyük ihtimalle pişman olacağım bir kumaştı. Ne yapacağımı bile bilmiyorum ama aldım.


 Bu arada ne zaman giyinip kuşanıp bir yere gitsem ve ne zaman ayna karşısına geçsem kendi fotoğrafımı çeker oldum. Sanırım blogger hastalığı gibi bir şey bu. Eskiden hiç sevmezdim fotoğraf çekilmeyi. Şimdi ise yavaş yavaş poz vermeyi bile öğreniyorum sanki. En azından objektife gülümseyebiliyorum.


En kısa zamanda bu fotoğrafla birlikte kuaföre gidilecek ve eğer becerebilirse saçlarım bu model olucak.

Hiç yorum yok: