1 Nisan 2014 Salı

SARI CEKET FİNAL

 Sarı ceket astarı da takılınca bitti. Şu an sadece önüne iki düğme istiyor. Onları da en kısa zamanda hallederim. Aslında kumaşı gayet güzel, ağır ve dökümlü duruyordu. Ancak içine tela ve astar girince çok fazla aşağı doğru salmadı kendini. Kol boyu da birazcık daha uzun olabilirdi. Astarını taktığım son aşamayı atladım biliyorum. Ama bitirip te giyince dayanamadım. Hemen son halini paylaşmak istedim.
 Özellikle siyahlarla kombinledim ki ceket iyice ön plana çıksın. Kumaşın rengi ve tonundan gayet memnun kaldım. Çok ufak özeleştirileri yukarıda yaptım zaten. Güzel ve değişik bir çalışmaydı. En kısa zamanda beyaz ağırlıklı bir kombinle de paylaşmayı düşünüyorum. Kalıp bilgileri ve dikiş aşamaları için buraya ,buraya ve buraya bakabilirsininiz..
Herkese mutlu baharlar. Aydınlık günler..

Hiç yorum yok: