19 Temmuz 2014 Cumartesi

BOYFRİEND JEAN 2

 Bu yazımda sizlere eşimin eski kotunu nasıl kendime uyarladığımı anlatmıştım. Fakat o kotu eşim öyle çok giymişki kot yıpranıp bolarmış. Ben o projeyi sadece o gün sizlere göstermek için bir defa giymiş ve bir daha giymemiştim. Geçtiğimiz günlerde ona çok dar gelen ve çok eskitmediği bir pantolonu gözden çıkarınca sırf merak edip bir denedim. Kalçası ve beli daha bir güzel kavrayınca yine bacaklarından paçaya doğru bir daraltım. Bu defa eskitme yapmayı düşümedim nedense. Belki daha sonra.
 Baskılı tişört ve boyfriend jeansin olmazsa olmazı topuklu ayakkabı ile kombinledim. Aslında kırmızı ruj ve güzel bir kolye ile tam trend bir görünüm verir ancak ben bu sıcak havalarda kot pantolonlarımı şimdilik bir müddet daha giymeyi düşünmüyorum.
Sn bir kaç gündür blogda çok aktiftim. Yarın için şu an bir planım yok. Zaten pazar günü dikiş pek olmuyor.  Herkese kucak dolusu sevgiler...

Hiç yorum yok: