4 Ağustos 2014 Pazartesi

BAYRAM DÖNÜŞÜ

 Evet, güzel bir tatilin ardından yine burdayım. Bu defaki tatil, çok ama çok keyifli geçtiğinden ve galiba tatilimin son evresi olduğundan buralara adaptasyonda zorluk çekebilirim. İrem hanımın, bir kalıptan onlarca farlı tasarım, başlığı altında düzenlediği etkinlik için diktiğim bu bluzumu giymek hiç nasip olmayınca, bende onu kendime bayramlık yapıverdim gitti. Eteğim ise yine geçen yıl Ramazan Bayramı için diktiğim ve burada paylaştığım etek. İçinde, o kadar hoş renkler barındıran bir kumaş ki  daha üzerine renk renk bluzlar ile kombinleyip çok bayramlar giyilebilir.
 Bu arada sürekli eşimin pantolonlarından boyfriend jean yaptığımı anlatıyorum ya.. İşte bu fotoda niye öyle yaptığımın sebebini az çok anlatıyordur sanırım...:))
Hatırlarsanız; bayrama gitmeden evvel akraba çocuklarımıza hediyeler dikmek istediğimden bahsetmiştim.  İyiki güç bela dikip yetiştirmişim. Şu arkamda gördüğünüz, ilk olarak sevgili Ege'nin kaprisi, yanındaki Eda'nın taytı, benim üzerimdekiler,  kızımın elbisesi ve sevgili Azra'mızın elbisesi benim elimden çıkma. Tamda hepsi aynı akşam giyinipde, bir evde toplandığımızda fotoğraf çekilmemek olmazdı...
Elbiseyi üst kısmı kruvaze olarak biçip büzgü ile eteğe diktim. Ancak dikiş yerinin tam altına geçtiğim lastik kısmı, üstten pek iyi durmayınca coton dantel şerit ile o kısmı kapatırken elbiseye de ayrı bir hava vermeye çalıştım. Bizim fıstığa bu kadar yakışacağını tabiki bilemezdim...
  Bundan sonraki bir kaç postumda yine tatil ve orada yaptıklarımla ilgili olacak sanırım. Aslında orada da bir abiye diktim ama sanırım fotoğrafına ulaşmak zor olacak.. Şimdilik yaz için projelerim bitti. Aslında aklımda kışlık mont, manto, kaban projeleri bile uçuşmaya başladı desem yeridir. Ama öyle bunaltıcı sıcaklar varki sanırım biraz daha beklemem gerekecek..
  Son olarak hepinizin çok güzel işler yaptığınızı biliyorum. Herkese tek tek uğrayıp yaptıklarınızı inceleyeceğim.
ŞİMDİLİK SEVGİLER....

Hiç yorum yok: