8 Ağustos 2014 Cuma

BEYAZ TİŞÖRT & YENİ KUMAŞLAR

Geçtiğimiz günlerde diktiğim bir bluz. Ben pazardaki kumaşçımın 1-2 ay gelmeyeceğini sanıp pazara hiç uğramadığım için gidip bu incecik penye kumaşını, çarşıdan almıştım. Bu gün öğrendimki sadece 1 haftalık bir şeymiş. Meğer pazardaki kumaşçım o hafta hariç hep gelmiş. Malesef bu penye tişört de felaket derecede içini gösteriyor ve aşağı doğru döküm vermeyip en hafif hareketimde yukarı çıkıp çıkıp duruyor. Üstelik belimi olduğundan kalın göstermesi ise canımı fena halde sıkıyor.  Belki bu gün bel kımını biraz daraltırım.
 Bu sabah pazarda kendi parça kumaşçımı bulunca sevincime diyecek yoktu. Üst resimdekiler kot kumaşı. Hepsinde farklı oranlarda ligra olması ise benim için çok iyi. Hele en alttaki lacivert ve onun üzerindeki buz mavisi kotların kalitesine ve ligra yoğunluğuna bayıldım. Zaten kot pantolonum çok olduğundan bunlardan etek yada yelek yada küçük ceketler yapabiirim. Kamuflaj olan ise 1.50 boyunda var. Ondan da ileride birşeyler düşünürüm.
Bunlar ise en üstteki 1.20 kadar çelik örme. Alttaki leopar tülbent kadar ince 1.50 den fazla. Batik desenli olan pamuklu basma. Diğer iki kırık beyaz ise, bluzlara arka yapılabilecek hafif esnek, şık kumaşlar. En alttaki mint yeşilini ise kızım seçti.
  Yeni parti kumaşlarla dikiş aşkım depreşti. Hadi ben atrık makinemin başına gideyim. Size de yaratıcılık ve çalışkanlık dolu günler dilerim....SEVGİLER...

Hiç yorum yok: