16 Ağustos 2014 Cumartesi

YİNE KUMAŞLAR & SİPARİŞLER & BOYFRİEND ŞORT & FRAPPE

 Gelibolu kumaş pazarından, kızkardeşimin aldığı kumaşların içinde, özellikle almasaydık aklımızın kalacağı iki kumaş, üstteki kumaşlardı. Düz derinin arkası polarlı. Diğeri ise, şifon kumaş üzerine ,deri parçalarından oluşan daireler, şeritler halinde dikilmiş.
 Üsttekiler ise kadife. Küçük kup, pelerin, ceket yada kısa mont yapımı için uygun.
 Ve trikolar ağırlıklı olmak üzere, aldığı tüm kumaşlar.. Bazılarını ben, bazılarını annem, bazılarını da kendisi dikerek onun kışlık gardrobunuN büyük kısmını hazırlayacağız.
 Geçtiğimiz günlerde, cam silmek için evde şort aranırken, kendi şortlarımın çok dar olmasından dolayı, elim eşimin eski bir kotuna gitti yine. Aslında bu kotu ilk olarak boyfriend jean yapımında kullanmış ve kalça kısmını çok bol oluşundan dolayı giymemiştim. Hemen elime aldığım makasla, cep torbalarının bitişinin 1 cm altından kesiverdim. Ve o gün bu gündür yıkayıp yıkayıp onu giyiyorum. Çünkü bu sıcaklarda üstümdeki kıyafetlerin mümkünse benle hiç muhattap olmasını istemiyorum..
 Bu elbiseyi ise, orta yaşlarda, mutaasıp giyinen bir bayan için diktim..Yanlız yaka oyuntusunu şerit ile dönerken galiba biraz fazla boğmuşum. Yarın hafif gevşetmeyi düşünüyorum...
Bunuda eklemeden geçemeyeceğim. Hayatımda ilk defa frappe yaptım. Ve bunun tamda yaz aylarında aradığım kahve tadı olduğunu anladım. Tarifini aldığım, sevgili MORLU MUTFAK blogunun sahibesine beni bu güzel lezzetle tanıştırdığı için çok teşekkür ederim.
  Siparişlere devam ederken yaz sonunun da yavaş yavaş gelmesiyle eskittiğim yazlıklarımı eleyip gardrobumda yer açmayı düşünüyorum. Aklımda bir kaç şey belirmeye başladı. SEVGİLER....

Hiç yorum yok: