31 Ekim 2014 Cuma

BLOGUM 1 YAŞINDA

   Sevgili Arkadaşlarım;
   Bundan bir yıl önce, yine böyle bir gece, bilgisayarın başında oturmuş, ne yapacağımı bilmez bir halde uğraşıp dururken becerip açabildim bu blogu. O güne kadar içimde birikmiş söyleyecek bir dolu sözüm varmış meğer. Bu bloga yazdıkça rahatlamamdan anladım. Meğer patlamak üzereymişim. Kesinlikle hiç iddiam yok. Kimseye birşey öğretmek haddim değil. Sadece paylaşıyorum ve rahatlıyorum.
   Blogumu açtığımda uzun süre takipçi bulamam diye düşünüyordum. Hele yayınlarıma yorum bırakılmasını hayal dahi edemiyordum. Ama daha ilk yayınımda hepinizin ''HOŞGELDİN'' yorumlarıyla karşılaşınca çok mutlu oldum. Şu anda 100.000 tıklanma ve 233 üye sayımla blogum hayal ettiğimden çok daha iyi seviyede. Bu yolculukta bana yarenlik ettiğiniz için hepinize çok çok.... ama çok teşekkür ederim. Daha nice yıllara inşallah... Sevgiler....

Hiç yorum yok: