9 Kasım 2014 Pazar

GRİ OVERSIZE KAZAK

 Kendim için çok fazla şey dikiyor gibi görünüyorum. Ama her mevsimin, her havanın, her gidilecek yerin kıyafeti ayrı. Birde üstüne hamilelik eklenince inanın dolabımda giyebileceğim çok az kıyafetim kaldı diyebilirim. O yüzden elimde yine bir yığın dikilecekler listesi var. İlk ihtiyacım olan kalın, sıcacık tutan uzun tunikler.
    Yine herzaman kullandığım ve artık ''havalı kalıp'' diye isimlendirdiğim 2012/08 nolu Burda dergisinin 108 nolu kalıbı. Bu kalıbın belden göğüse doğru çıkan ön penslerini genellikle triko diktiğimde kullanmıyorum. Yaka kısmı ise dikerken meydana gelen bir dalgınlık sonucu seyyar oldu. Ama böyle olduğu çok iyi oldu.
Tayt üzerine giyersem diye arka kısmını öne göre hafif daha uzun tuttum. Bu gün dışarı çıkarken giydim. İnanın sıcacık tuttu. Kumaşımdan daha metrelerce var. O yüzden eşime de bir kazak dikip kalanından da oversıze bir hırka dikebilirim.
  15 haftalık bebişimle sizlere sevgiler ve güzel haftalar diliyoruz....:))

Hiç yorum yok: