6 Kasım 2014 Perşembe

İKİ KUMAŞTAN BASİT ETEK

 Geçen yıl diktiğim bu elbiseyi belki hatırlarsınız. O elbisenin ön kısmında kullandığım kumaşı çok sevmiştim. Kumaşı sadece önde kullandığım için artan kumaşımı yine aynı tarzda bir projede kullanmak istedim. Aslında bu eteği yazın diktim ve kışlık olduğu için bu güne dek kombinlemedim. Ancak bu hamilelik durumu işin içine girince artık kombinlemekten umudu kesmiştim. Taki kot gömleğimi dikene kadar. Kumaşlarımın ikiside esnek olduğundan pens ve fermuar kullanmadım. Siyah kumaşı 58 cm eninde istediğim boyda kestim. Kalça ve etek ucu için hafif yanlardan oyuntusunu verdim.
Ön parça için ise 30 cm eninde düz bir kumaş kestim. İkisini birbirine birleştirip giydiğimde zaten eteğim bitmişti. Etek ucu ve bel kısmını kendinden kıvırıp zikzak dikişle geçtim. Fazla  basite kaçılmış tam acemi işi oldu. Ama giydiğimde duruşu hiç öyle söylemiyor sanki. En azından ben bu eteği Çanakkale çarşısında arasam ve dünyanın parsını vermeyi göze de alsam,  bulup alamam. O yüzden benim için kıymetli:))
 Bu aralar gereksiz gevezelik yapıyorum afffedin... SEVGİLERR...

Hiç yorum yok: