15 Kasım 2014 Cumartesi

KIŞLIK PİJAMA

 Geçen yıl diktiğim, bu pijamam,  havalar soğuyunca ince gelmeye başladı. Ve tabiki kışlık pijama satın almak aklımın ucundan dahi geçmediği için hemen evdeki kumaşlar karıştırıldı ve bu çelik örme penye bulundu. En sevdiğim pantolon kalıbım, üzerine bu şekilde yerleştirildi ve beline o her pantolonda kullandığım bant geçildi. İçine de bir lastik... Bitti.

 Tabi şimdi birde buna üst takımlamak lazımdı. Onuda pantolonun artan parçalarını beyaz penye ile kombinleyerek tamamen hayal gücümle süsledim. Hatta iki gecedir giyiyorum ve sıcacık uyuyorum. Bu, çelik örme kumaşlardan başka kaldımı bilmiyorum ama, eğer varsa hemen bir takım daha dikmeliyim. Malum değiştirmelik en az iki takım lazım. Gördüğünüz gibi hazır giyime verilen para konusunda gitgide cimrileşiyorum. Keşke imkanı olsada ayakkabılarımızı da kendimiz diksek:))

Hiç yorum yok: