1 Ocak 2015 Perşembe

YENİ YIL ELBİSESİ

Yeni yıl geceleri benim için özellikle evde oturulması gereken gecelerden biridir. Zaten son iki yıldır hasta olarak girdiğim için sadece sağlık dilediğim ve sıcacık evimde ailemle geçirdiğim geceler haline geldi. Bu yıl yine kızım için bir yeni yıl elbisesi diktim. Aynı kumaştan kendim içinde bir parça almıştım ancak kumaşın öyle hoş bir rengi ve dokusu vardı ki hamilelikten sonrası için birşeyler düşüneceğim. Belden altını tam yada yarım kloş olarak düşünmüştüm ama kumaş yetmedi. Bende etek kısmının ön ortasına ters V şeklinde bir parça yerleştirdim. Üst kısmını ise evdeki bluzlarından birini kalıp olarak kullanarak diktim.
Sevgili Serra'nın hediyesi keçe broş ve altın renk ince kemerle kombinlemek ise tamamen kızımın ince zevki.
  Hepinizin yeni yılını en içten dileklerimizle kutluyoruz... SEVGİLER..

Hiç yorum yok: