15 Şubat 2015 Pazar

ASTARLI ÇOCUK TAYTI

 Aslında bu taytı sömestr tatilinde köye gitmeden önceki akşam diktim. Kızıma bavul hazırlarken taytlarının az olduğunu, olanların da ince olduğunu görünce kalkıp ona içi siyah penye ile astarlı, dış kısmı kedi yada leopar yüzleriyle kaplı bir kumaştan bu taytı diktim. İki kat kumaştan bu tarz taytlar diktiğimde hem çok severek giyiyor hemde üşümediğini bilmek beni rahatlatıyor.
Bu ülkede kız annesi olmak, kadın olmak her geçen gün biraz daha zorlaşırken yine içim titreyerek kızımın fotoğraflarını paylaşıyorum. Özgecan Aslan için çok ama çok üzgünüm. Allah anne ve babasına sabır versin. Yapanlar cezasız kalmasın. Hoş böyle bir suçun cezası ne olabilir hiç bilmiyorum. Ayrıca toplumda her bu tip olaydan sonra çıkan İdam cezası geri gelsin tarrışmalarına da katılmıyorum. Çünkü bu ülkede eğer İdam cezası olsa inanın bu tiplere değil daha çok siyasi suçlulara ve düşünce suçu işleyenlere uygulanır.  Tecavüz suçunu işleyenler zaten kadının zerre kadar değerinin olmadığı bu ülkede az bir cezayla kurtulur gibime geliyor. Ülkedeki adalet sistemine olan güvenimde bu kadar işte. Tanrı bizi ve sevdiklerimizi korusun diye dua etmekten başka bir şey söyleyemiyorum.

Hiç yorum yok: