12 Şubat 2015 Perşembe

ERKEK EŞORTMAN ALTI DİKTİM

 Eminim ki hepiniz aynı dertten muzdaripsiniz. Sevgili eşim;'' sürekli kendine dikiyorsun, hiç bana dikmiyorsun'' diye söylendikçe ona bir eşortman altı diktim. İçi scuba, dış kısmı gri penye, çok orjinal bir kumaşımı yere yatırdım ve üzerine eşimin sevdiği bir eşortmanını koyup kestim. Baştan savmadığımı göstermek için de arkaya bir cep ve de yanlara gizli iki cep koydum. Beli kendinden içe kıvırıp iki adet tünel yaptım. Tünellerden birine lastik geçirdim. Bir diğerine ise eski bir eşortmanımdan çıkardığım kuşağı geçirdim.

Spor dikişlerini lacivert renk ile yaptım. Dün başlayıp bitirdiğim güzel bir projeydi. Akşam ''oooo cep bile yapmışsın Aferin kız'' sözünü duymak ise paha biçilemez bir zevkti. 
Kendim için diktiklerim eskiden beni daha mutlu ederken şimdi kızımın yada eşimin ihtiyaçlarını gideren şeyler diktiğimde daha mutlu olmaya başladım. Sanırım git gide anaç ruhum gelişiyor. 
Sizede sevdiklerinizi mutlu ettiğiniz, kendinizi faydalı hisstetiğiniz güzel günler dilerim.

Hiç yorum yok: