1 Nisan 2015 Çarşamba

DİKİŞ PARTİSİ KONSEPTLİ BLOGGER BULUŞMASI

 Geçtiğimiz cumartesi günü, biz yine Çanakkale Blogger Buluşması yaptık. Bu buluşmaya ev sahipliğini yine becerikli ve de misafirperverlikte sınır tanımayan sevgili SERRA yaptı. Bu defa konseptimiz Dikiş partisi'ydi. Öncelikle Serra'nın hayat dolu sıcacık mutfağında onun bize hazırladığı muhteşem ikramlıklarına son rütuşları yaptık. Daha sonra  dikiş odasına geçip hazırladığı o güzel ve bir o kadar lezzetli tarifleriyle karnımızı doyurup dikişe başladık. Bu arada sevgili BYANTİGONE ve benim üzerimdeki bluzlar kendi tasarımlarımız. Ben evdeki yarım olan bir projemi yanımda götürmüştüm.
 Güzeller güzeli, çiçeği burnunda nişanlı, sevgili Cansu için bir bluz diktim. Kol ve yakayı normal bir tişört yakası gibi tasarlamıştım. Ama etekte bu şekilde kesikler atarak apaçi tekniği uyguladık. Güzel prensesimize çok yakıştı.

 Kırk yıllık dostlar gibi, yemeli içmeli, sohbetli muhabbetli, üstelik üretken bir buluşma gerçekleştirdik.
Sevgili Serracığımın yaptığı mantarlı pizzanın tadı hala damağımda. Herşey için sağolun kızlar. Sevgili Buse ve de Derya Naz sizde çok sağolun. Biz,i bir araya geldiğimizde varlığınızla neşelendirdiğiniz için.

Hiç yorum yok: