1 Temmuz 2015 Çarşamba

TATİL DÖNÜŞÜ 1

 15 günlük bir tatilin ardından nihayet evimdeyim. Daha önceden belirttiğim gibi, ben tatil konusunda doğuştan şanslılardanım. Çünkü memleketim Assos tarafı, her yıl tatile diye gittiğim güzel köyümde, annemin ve kayınvalidemin evinde muhteşem bir şekilde ağırlanıp, dinlenip, denizime girer gelirim. Ama bu yıl bir kaç günlüğüne Ayvalık Sarımsaklıya kaçtık ailecek. İşte bu tatile çıkmadan önce diktiklerimi ve uğradığımız Edremit pazarından aldığım ganimetleri, sizlerle ilerleyen günlerde paylaşacağım.
  Bu kumaşı aldığım günden beri, kızım önden bağcıklı bluz olmasını istemişti. Yine onun bir tişörtünü kalıp olarak kullandım. Ön kısmını paylı olarak kestim. Alt kısmını da gördüğünüz biçimde oydum.
 Eşimin tişörtü de yine tatil öncesi araya sıkıştırarak diktiklerimden.

Hiç yorum yok: