2 Aralık 2015 Çarşamba

ANTRASİT DERİ CEKET

 İftiharla sunuyorum, işte benim kendi dikişim ve el emeğim deri ceketim. Açıkçası keserken bu kadar umutlu değildim hatta kumaşım ziyan olursa kurtarabildiğim yerlerinden çanta yaparım diye düşünüyordum. Her zaman kullandığım basit üst kalıbımı kullanarak kestim yine. Kestikten sonra aldığım fermuarın hem alttan hem üstten açıldığını ise  eve gelince şaşırarak farkettim. Açıkçası fermuardaki bu süpriz bana umut verdi. Süsleme işini ne çok az ne çok fazla olacak şekilde tam kararında bıraktım. Leopar desenli kumaşımı astarda kullandım ve bu basit ama deri olmasının verdiği ağırlıkla sanki çok zahmetli gibi duran cekete sahip oldum. Aslında bu ceketi adım adım dikiş aşamaları ile yayınlamak isterdim ancak saniyelerle değil saliselerle yarışarak diktim. Dikerken çok farklı bir astarlama yöntemi keşfettiğim için sonradan fotoğraflamadığım için pişman oldum ama en kısa zamanda kızım için de bir deri ceket dikeceğim o zaman adım adım fotoğraflayarak anlatacağım. 

  Bu kendinden kırışık gibi duran güzel deri kumaşı bana hediye eden canım arkadaşım BYANTİGONE ye çok çok ama çok teşekkür ederim.

 PÜF NOKTASI: Deri dikerken dikişlerin ütülenmesi mümkün olmadığından dolayı altta kalan payları bir tarafa yatırıp üstten bir spor dikiş atıyorum. Fakat üste atacağım bu dikiş, makine derinin üzerinde kaymakta zorlanacağından dolayı tam dikeceğim çizgiye biraz makine yağı sürüyorum. Bazı bloggerlar teflon ayak filan kullanıyorlarmış ama bu makine yağı sürmek bence gayet yeterli. 





Hiç yorum yok: