16 Aralık 2015 Çarşamba

BURGUNDY PELUŞ KABAN

 Biliyorsunuz ki uzun süredir pazara çıkmıyor ve kumaş almıyordum. Bu diyetimi geçtiğimiz hafta annemin gelmesiyle bozdum. Pazara giderken aklımda siyah triko ve burgundy renk kumaş almak  vardı. Malesef düz siyah triko bulamadım ama iki adet burgundy renk kumaş buldum. Ben yeni öğrendiğim kelimeleri kullanmayı çok severim. Burgundy'de yeni öğrendim. Burgundy kırmızının mora bakan tonu demekmiş, ayrıca Fransa'da üretilen bir şarapmış. Bence bordonun hoş bir tonu.
 Gelelim bu aşırı derecede vintage duran kabanın hikayesine. Her zaman kullandığım basit bluz kalıbımı kullandım. Biraz kol evlerini geniş tuttum, birazda bedenini bol kestim ve bu oversıze duruşu sağladım. Baktım ki çok vintage bir duruşu var, sandıktan annemin verdiği 70'lerden kalma eşarbı çıkarıp boynuma bağladım. 

 Astar olarak İNG'de paylaştığım seçeneklerden gri olanı kullandım.
Ön kısmında bu kumaşa ilik açma zor olacağından çıt çıt dikmeyi düşündüm. Ama henüz çıt çıt alamadım. Birde kemer için brit yapmadım. Zaten kemeri sırf alternatif kullanım olsun diye yaptım. Ben bu kombini çok ama çok sevdim. Her bir parçası ile dört dörtlük içime sindi. Ama havaların karanlık olmasından dolayı tüm perdeleri açmama rağmen yinede istediğim aydınlık fotoları elde edemedim. 

Hiç yorum yok: