14 Ocak 2016 Perşembe

EŞOFMAN TAKIM

 Dikiş konusunda her ne kadar benden bilgili olsa da anneme hiç danışmam. Ama bu defa anne sözü dinledim. 1,50 lik bu kumaşımı rahat bir eşofmana çevirdim. Üst için yine basit üst kalıbımı kullandım. Alt için ise her zaman kullandığım pantolon kalıbımı birazcık paylı kestim ve cepler ekledim. Kumaşımın çok orjinal olan desenleri her yöne olduğundan yön takibi gerektirmedi ve bana dar alanda evire çevire kullanma imkanı sağladı.
 Paça kısmında, kollarda ve yakada uyguladığım bandı kendi kumaşından kullandım fakat pantolon beli ve bluzun belinde siyah fitilli penye kullanmak durumunda kaldım.

Nedense bu eşofmanı bu şekilde yine kendi diktiğim DERİ MONTUM ve DIY çalışmam olan snoodumla bu şekilde kombinlemek istedim. Sömestr tatilinde memlekete giderken yolculukta giyeceğim. Bana yolculuğu anımsattı çünkü. SEVGİLER...

Hiç yorum yok: