12 Ocak 2016 Salı

KIRMIZI KAZAK

 Bazı kumaşlarımı beğenerek alırım fakat doğru projeyi tam olarak bulamadığımdan uzun süre beklerler. İşte o kumaşlar günün birinde beynimde şekilleniverirler. Bu kazağın gövdesinde kullandığım kumaş da bu şekilde bekleyenler arasındaydı. Geçtiğimiz günlerde kumaş dolaplarıma düzenleme yaparken kollarda kullandığım parça ile yan yana gelip gözümde şekilleniverdi. Her zaman kullandığım basit üst kalıbımın kol oyuntularını iptal edip bu şekilde kestim. Yaka, bel bandı ve kollarda düz kırmızı kumaşı kullandım. Gövde kısmında ise dokulu olan kırmızı kumaşımı kullanarak dolabımdan iki parçayı eksitmiş oldum. Fotoğraf makinamın ışığı ile aralarındaki ton farkı biraz daha belli olmuş ama çıplak gözle daha az belli oluyor.

Yayınlarımın arası biraz açıldı farkındayım ama nasıl dikiş dikebildiğime inanın bazen ben bile şaşırıyorum. En kısa zamanda şık bir eşofman takım ile karşınızdayım... SEVGİLER...

Hiç yorum yok: