25 Mart 2016 Cuma

CEKET ETKİNLİĞİ & LACİVERT ARMALI CEKET

 Evimin aynı köşesinden yine merhaba. Sanırım kendimi yenilemediğim için takipçi sayım takıldı kaldı. Ve instagram yüzünden çoğu blogger blog yazmayı bıraktığından buralar bize kaldı. Ama Ayşe Arman'ın bir kitabına verdiği isim gibi ''Kimse okumazsa ben okurum'' diyerek başlıyorum bu gün. Yine her zamanki basıc kalıbımı kullanarak bu defa lacivert kaşe gibi kalın bir kumaştan yakasız ceket diktim. Biraz fark yaratabilmek içinde önünü çift düğme ve arma ile süsledim.

Bu ceketi dikeli iki ay oluyor neredeyse. O dönem evde astarlık kumaşım pek kalmadığından bu kumaşı kullanmışım. Şimdi olsa lacivert beyaz çizgili bir kumaş kullanır ve kollarını kıvırarak giyerdim. Ama ne yapalım geçti artık. Bu ceket  ile, eğer hala devam ediyorsa sevgili Ayselce örgüler blogunun sahibi Aysel Melike'nin Ceket dikme etkinliğine katılmak istiyorum. Sevgiler...

Hiç yorum yok: