26 Nisan 2016 Salı

LEOPAR JARSE PANTOLON

 Merhabalar... Böyle uzun aralar vermeyi hiç yakıştıramıyorum kendime. Hatta bazen kökten bırakıversem blogu diye düşünüyorum. Ama sonra bakıyorum ki bazen sırf blogda paylaşmak için diktiğim zamanlar oluyor. Ve kendimce yaptığım tek aktivitem buraya yazmak. İşte bu his tekrardan fotoğraf çekimi için giyinmeye ve yazı yazmak için vakit ayırmaya sebep oluyor. Şuan dağ gibi birikmiş bir sürü işi bırakıp yazıyorum bu yazıyı...
    Bu pantolonu yine temel pantolon kalıbımı kullanarak diktim. Kalıbın iki yanlara gelen kısımlarından dörder parmak geniş kestim. Aslında cep filan koyabilseydim gayet şık ve sokakta giymeye uygun bir pantolon olabilirdi. Ama ben son bir kaç gündür hep evde bu pantolonu giyiyorum. Öylesine rahat ki anlatamam. 
    Oğlumun iyice hareketlenmesi ve kızımın okulu, folklör çalışmaları filan derken hayatım iyice hareketlendi. Blogu iyice boşladım. Yorumlara dönüş yapmam çok gecikiyor. Beni lütfen affedin. SEVGİLER.... 


Hiç yorum yok: