10 Temmuz 2016 Pazar

FLORAL DESEN BAYRAM ELBİSEM

 Bayram tatilini bitirdik ve sanırım herkes tekrar evlerinde. Eh, o zaman bayram öncesi harıl harıl diktiğimiz ve paylaşmak için dış mekan çekimleri yapmayı beklediğimiz bayram ve tatil elbiselerimizi paylaşabiliriz. Bu basit ve çok kısa sürede diktiğim floral desenli elbisemi bayramın ilk günü giydim. Reglan kol olarak kestiğim elbisemde her zaman kullandığım reglan kol kalıbımın sadece yaka kısmını biraz fazla paylı kestim. Kolların omuz kısmında olan pensleri kapatmadım. Bir de yakayı geniş oydum. Böylece lastik için büzgü payını elde etmiş oldum.
 Elbiseyi çok dar dikmedim özellikle. Bel kısmına içinden tünel olması için evde bulunan  hazır biyeyi kapattım. Kızımın kıyafetini ise bu yıl hazır kıyafet giyeceğini bildirdiği için satın aldık. Benim dikişim değil. 
Aslında yaka omuzlardan indirince de gayet iyi duruyor ama ben bayramı köyümde geçirdiğim için bu şekilde giymeyi tercih ettim.

Hiç yorum yok: